Politica de retur

(Extras din Termeni și Condiții)

9.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor

9.8.1. Clientul Nidas poate returna produsele achizitionate prin intermediul www.interrio.ro si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

  • 9.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  • 9.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
  • 9.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • 9.8.1.4. Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data livrarii comenzii. Astfel, Nidas extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

9.8.2. In cazul unui retur, care se va face obligatoriu catre adresa de expediere initiala a coletului,  Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Nidas si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Nidas si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.

9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Nidas cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul trebuie sa formuleze o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract fie prin intermediul formularului de contact de pe Site fie prin e-mail transmis la contact@interrio.ro.

9.8.4. Clientului care a notificat Nidas conform art 9.8.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Nidas, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Nidas decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Nidas, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei.

9.8.5. Clientul Nidas nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • 9.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
  • 9.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
  • 9.8.5.3. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  • 9.8.5.9. Daca Clientul este persoana juridica si doreste retragerea din contract in temeiul OUG 34/2014. Conform dispozitiilor OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, iar Nidas este indreptatita sa nu accepte returul / retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele sunt conforme. Totodata, Nidas este indreptatita sa nu accepte returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice.

9.8.6. In cazul retragerii din contract a Clientului, Nidas ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 9.8.2. si 9.8.3. Returnarea se face prin ordin de plată într-un cont bancar confirmat în scris de client, cu asumarea datelor furnizate.

9.8.8. Clientul Nidas poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca numai partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

Cos de cumparaturi 0