- Definiții
Nidas – Societatea Nidas SRL, cu sediul în Str. Macilor, Nr. 8, Ghiroda, Judetul Timis, J35/9/2022, CUI RO2166965 capital social – 210 ron, organizată în baza legii române.
SITE – Domeniu www.interrio.ro și subdomeniile acestuia.
INTERRIO – denumire comercială sub care se prezintă produsele și serviciile furnizate de către NIDAS SRL
CONȚINUT are urmatoarea definitie:
- toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament tehnic;
- conținutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR săi de catre NIDAS prin reprezentanții săi legali sau în fapt, prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- date referitoare la Nidas, denumirea comercială INTERRIO, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU – Serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE – ULUI, în sensul acordării posibilitatii CLIENTULUI să contracteze produse și/sau servicii prin intermediul interrio.ro.
CLIENT – Persoana care are sau obține acces la CONȚINUT și SERVICIU, prin accesarea interrio.ro (indiferent dacă parcurge pașii înregistrării unui cont sau nu pe SITE).
COMANDA – Manifestarea intenției ferme și neechivoce prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achizitiona Bunuri și Servicii de pe Site, manifestată prin intermediul documentelor electronice generate de site și care intervin ca formă de comunicare intre Vanzător si Cumpărător.
COMUNICARI COMERCIALE – Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / Whatsapp / telefonic / mobile push / webpush etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promotii, informații referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Coșul meu”, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și/sau sondaje de opinie.
CONTRACT la distanță – Conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
DATE CU CARACTER PERSONAL – înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
CONSIMTAMANT al persoanei vizate – înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;
PRELUCRARE – înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;
TRANZACTIE – Încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs /serviciu de către NIDAS către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către NIDAS, prin transfer bancar sau plată ramburs, indiferent de modalitatea de livrare.
- General
2.1. Acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare ai Siteului/Conținutului/Serviciului de către Client, în cazul în care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, încheiat între NIDAS și acesta.
2.2. Furnizarea serviciilor și/sau a produselor va începe imediat după îndeplinirea tuturor formalităților obligatorii cerute de site. Clientul se obligă să furnizeze corect numele, adresa și alte informații necesare în vederea operării comenzilor plasate. Pentru corectarea unor informații eronate se va accesa secțiunea ”Contul Meu” disponibilă pe site, iar în situația în care clientul nu a folosit opțiunea de înregistrare a unui cont, va reveni asupra informațiilor furnizate greșit prin intermediul paginii de contact.
Clientul este responsabil de crearea contului, folosirea parolei alocate și toate operațiunile desfășurate prin intermediul contului. NIDAS nu va tinută responsabilă pentru erorile/incidentele survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.
2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Conținutului/Serviciului, implică acceptarea Clientului la prezentele Termeni și Condiții în varianta publicată la momentul intervenirii relației dintre Nidas și Client.
2.4. În cazul în care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul Document privind termeni si conditii va trimite un e-mail pe adresa contact@interrio.ro cu precizarea motivelor și/sau solicitărilor de realizare a modificărilor intervenite.
2.5. De asemenea Clientul își poate retrage în orice moment consimțământul exprimat la un moment dat, înțelegând să renunțe la oricare dintre Produsele și Serviciile oferite de Nidas prin intermediul www.interrio.ro. În acest sens va trimite un e-mail pe adresa contact@interrio.ro.
2.6. Clientul, în conformitate cu dispozițiile și normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita ȘTERGEREA datelor sale personale prelucrate în scop comercial de catre compania NIDAS în baza contractului agreat de părți, iar în acest sens poate formula solicitarea scrisă la adresa contact@interrio.ro.
2.7. Interrio.ro este adresat doar Clienților persoane fizice care au cel putin 18 ani, care prin acceptarea acestor Termeni și Condiții confirmă îndeplinirea condiției vârstei.
- Conținut
3.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusivă a Nidas, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens.
3.2 NU este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui conținut în orice alt context decat cel original intenționat de NIDAS, includerea oricărui conținut în afara site-ului interrio.ro, sau participarea la astfel de activități, fără un acord scris (chiar și electronic) din partea Nidas, cu excepția uzului personal al Clientului (fără scopuri comerciale sau profesionale).
- Contact pentru Clienți și vizitatori ai site-ului
4.1. Nidas publică pe site datele complete si corecte de identificare si contactare.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul declară și acceptă să fie contactat prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, de către compania Nidas (fără însă a exista o obligație din partea companiei în acest sens), înțelegând că prin completarea informațiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc., aceste date urmează a fi prelucrate și evidențiate în baza de date în scopul îmbunătățirii relațiilor comerciale, respectiv în scopul bunei desfășurări a activității economice și comerciale ale companiei. Pentru detalii și informații suplimentare legate de prelucrarea și administrarea datelor tale cu caracter personal, te rugăm să vizualizezi și capitolul/articolul denumit Politica de confidențialitate.
4.3. Completarea parțială sau integrală a formularului de contact și trimiterea acestuia nu reprezintă în nici un fel un angajament din partea Nidas de a contacta expeditorul.
4.4. Clientul declară expres că datele de contact furnizate îi aparțin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si că vor putea fi folosite de catre Nidas în comunicarile sale cu Clientul.
- Politica de confidențialitate
Depunem toate eforturile pentru a vă asigura că vă protejăm și respectăm confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea măsurilor necesare prevăzute de normele și reglementările în vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protecția datelor (“ RGPD”).
Aceast capitol are rolul de a vă informa asupra datelor cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. sau pe care dvs. ni le comunicați prin intermediul Interrio.ro, precum și a modului în care vom prelucra aceste date.
Datele dvs. personale pe care le colectează și prelucrează compania Nidas sunt: numele și prenumele persoanei, domiciliu (adresa poștală pentru livrare), adresa de email, număr de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de facturare (în cazul finalizarii unei comenzi), informații bancare (in cazul efectuării unui retur/ramburs de plată).
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, asa cum sunt definite în RGPD în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal furnizate de Client sunt următoarele:
- procesarea comenzilor și retururilor;
- păstrarea relației cu partenerii contractuali în scopuri contabile;
- optimizarea activității de marketing;
- soluționarea cererilor privind îndeplinirea unei comenzi
- comunicări de marketing;
- administrarea contului în cadrul interrio.ro;
- scopuri statistice
- feedback-ul furnizat serviciilor oferite de Nidas.
Clientul prin transmiterea datelor cu caracter personal, declară și acceptă necondiționat ca datele sale personale să facă parte, să fie arhivate în baza de date a proprietarului, exprimandu-și astfel un acord expres și neechivoc ca datele sale personale să fie stocate, utilizate și prelucrate conform scopurilor precizate anterior.
- Politica de utilizare Cookie-uri pe www.interrio.ro
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare, precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumparaturi”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Nidas pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor, de ex.: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.interrio.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului, dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
- Politica de vânzare online
7.1. Accesul la contractul de vânzare-cumpărare online este permis oricarui Client care accesează site-ul www.interrio.ro, cu acceptarea prezentelor condiții implicit. Totodată, Nidas își rezervă posibilitatea limitării accesului oricărui Client cu privire la care există indicii sau informații clare că nu a acceptat sau că nu a respectat prezentele Termeni și Condiții, sau, că va prejudicia în orice fel activitatea curentă.
7.2. Nidas poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații:
- Eșuarea / invalidarea tranzacției online;
- Neacceptarea de către bancă a cardului Clientului/a tranzacției;
- Furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Client;
- Activitatea Clientului poate produce daune/prejudicii de orice natură site-ului www.interrio.ro, Nidas SRL sau partenerilor săi;
- Clientul folosește site-ul intr-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile în scopul de a vătăma sau păgubi Nidas într-un mod excesiv și nerezonabil, contrar bunei-credințe;
- Livrări consecutiv eșuate din culpa Clientului;
- Alte motive justificate (de ex.: plasarea și renunțarea nejustificată la mai mult de trei comenzi într-un interval de 30 zile).
7.3. Produse și servicii
7.3.1. Nidas poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Nidas are încheiate contracte sau acorduri de parteneriat, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
7.3.2. Nidas poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
7.3.3. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) și includ TVA.
7.3.4. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Nidas nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans, iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
7.3.5. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit (în curs de implmentare), prin transfer bancar (cu o solicitare scrisă în acest sens prin formularul de contact) si la livrare catre curier numai in numerar.
7.3.6. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Nidas, acestea fiind cu titlu de prezentare. Nidas poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
7.3.7. In imaginile produselor si/sau serviciilor Nidas isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este pus la vânzare.
7.3.8. In cazul putin probabil cand Nidas nu va putea onora o comanda sau o parte din comanda, aceasta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternativele de anulare a comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat. Livrarea nu se va face pentru intreaga comanda pana la confirmarea clientului intr-un sens sau altul.
- Comanda online
8.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp. Limita temporala a valabilitatii ofertei este reprezentata de publicarea acesteia vizibil pe pagina aferenta produsului, sau, retragerea produsului de pe site echivaleaza cu inexistenta unei oferte de vanzare pentru acel produs. Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Nidas poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate.
8.2 Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
8.3. Inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Nidas are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Nidas (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Nidas nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
8.4. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Nidas in maxim 14 zile de la data la care Nidas a luat la cunostinta de acest fapt, iar in situația în care comanda nu va putea fi onorată din culpa Nidas, suma va fi returnată în maxim 7 zile de la informarea clientului.
8.5. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului:
- Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail la contact@interrio.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii;
- Clientul renunta la un produs si notifica Nidas inainte de expedierea comenzii;
- Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda;
- Modificarea adresei de livrare;
- Modificarea metodei de plata;
- Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).
8.6. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
8.7. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului „Anuleaza comanda” din Contul Clientului (dacă a optat pentru acesta) sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail la contact@interrio,ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.
8.8. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.
8.9. Nidas nu acceptă comenzi telefonice.
- Contract si finalizare
9.1. Nidas va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare, în format electronic sau fizic.
9.2. Nidas va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
9.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si Decontat) din partea Nidas, devine Contract onorat.
9.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
9.5. In cazul in care exista diferente intre numarul de produse comandate (asa cum reiese din documentele electronice inregistrate si emise) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Nidas in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail la adresa contact@interrio.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc.).
9.6. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.interrio.ro de la Nidas sunt calculate si afisate in mod distinct in Cosul de Cumparaturi.
9.7. Calitate si garantii
9.7.1. Nidas respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Nidas. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Nidas, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Nidas poate inlocui produsele neconforme sau defecte
9.7.2. Produsele neconforme redevin proprietatea Nidas in situatiile in care nu pot fi inlocuite sau reparate. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta una din variantele propuse de catre Nidas, acestea fiind: repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate, aplicabile dupa caz.
9.7.3. Conditiile de garantie nu se aplica pentru urmatoarele cazuri: s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat; produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta etc.
9.7.4. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Nidas si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare scrisa la adresa de e-mail contact@interrio.ro
9.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor
9.8.1. Clientul Nidas poate returna produsele achizitionate prin intermediul www.interrio.ro si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
- 9.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
- 9.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
- 9.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- 9.8.1.4. Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data livrarii comenzii. Astfel, Nidas extinde in avantajul clientului termenul minimal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
9.8.2. In cazul unui retur, care se va face obligatoriu catre adresa de expediere initiala a coletului, Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Nidas si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Nidas si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Nidas cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul trebuie sa formuleze o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract fie prin intermediul formularului de contact de pe Site fie prin e-mail transmis la contact@interrio.ro.
9.8.4. Clientului care a notificat Nidas conform art 9.8.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Nidas, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Nidas decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Nidas, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei.
9.8.5. Clientul Nidas nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 9.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
- 9.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
- 9.8.5.3. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
- 9.8.5.9. Daca Clientul este persoana juridica si doreste retragerea din contract in temeiul OUG 34/2014. Conform dispozitiilor OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, iar Nidas este indreptatita sa nu accepte returul / retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele sunt conforme. Totodata, Nidas este indreptatita sa nu accepte returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice.
9.8.6. In cazul retragerii din contract a Clientului, Nidas ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 9.8.2. si 9.8.3. Returnarea se face prin ordin de plată într-un cont bancar confirmat în scris de client, cu asumarea datelor furnizate.
9.8.8. Clientul Nidas poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca numai partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).
- Limitare de responsabilitate
10.1. Nidas nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie prezentul document.
10.2. In cazul in care oricine considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Nidas violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Nidas la contact@interrio.ro astfel incat sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
10.3. Nidas nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
- 10.3.1. Produsul va fi potrivit cerintelor clientului;
- 10.3.2. Produsul va fi lipsit de erori de fabricatie de orice fel;
- 10.3.3. Produsul va corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
- Forta majora si cazul fortuit
11.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
11.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
11.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
11.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
11.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului
11.6. Exceptional (fara vina Nidas) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta.
- Litigii
12.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Nidas Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile „Termeni si conditii”.
12.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Client si Nidas se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instantele de drept comun competente material, din Timișoara, conform prevederilor legale aplicabile și cu observarea prezentei clauze de alegeri a competenței.
12.3. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
- Dispozitii finale
13.1. Nidas isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Clientului.
- Contact si alte informații
14.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Nidas, va rugam sa ne contactati prin e-mail la contact@interrio.ro sau la numerele de telefon 0764 685 093, sau 0724 540 593 (de luni până vineri în intervalul 09:00 – 18:00).